пʼятниця, 6 червня 2014 р.

Модуль 11. Рефлексія

Останнім етапом моєї роботи на тренінгу було завершення створення навчального проекту та остаточне формування портфоліо. З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання на уроках методу учнівських проектів, який покликаний виховувати в учнів особистісні якості юних науковців-дослідників, формувати в них якості мислення вищого рівня та навичок Я послухала захист проектів колегами і зробив висновок, що проектів, які зацікавлять та спонукають учнів, є безліч. Вони різногалузеві, торкаються різноманітних проблем, тем та сфер діяльності, але всі є актуальними.

Тренінг відкрив для мене декілька нових ресурсів, дав нові знання та навички, які я планую активно застосовувати у повсякденному та професійному житті. Бажаю усім учасникам тренінгу такого ж задоволення від здійсненої роботи, творчого натхнення та удачі

Немає коментарів:

Дописати коментар